Julafton började som vanligt med att de flesta kommer 11.00-12.00 tiden och fixar med all mat som ska värmas och lagas. Sen 13.00 tiden så är det lunch time och då har vi spisen, vedspisen och bordet fyllt med mat. Det är rena rama drömmen 
Stefanie tror jag definititv håller med mig
 
 
Finaste mamma <3
 
 
Stefanies kille Robin, som var extremt julig
i bästa tröjan 
"make it rein" står dte på den och den lyser
kan inte bli bättre
 
 
 
 
bror min hade en ganska bra tröja han också
 
 
Moster Gunnel 
 
 
Efterrätt 1:
 
inlagd frukt
äppelkaka
ostkaka
risalamalta
 
 
Mormor  
Jonas, som jag lyckades fånga när någon (eller han själv) hade sagt något som uppenbarligen var fett kul.
När Petter och jag lägger ner våran själ i mammas och pappas paket
 
2 biljetter till Ringaren i notredam (struntade vi i att ge varndra julklappar, svar Ja. Alla dagar i veckan. Men såååå värt det)
 
 
Julklappsutdelning
 
 
min stiliga brorsa och farsa 
 
 
Timme
kallar den: 
"får jag också någon julklapp snart"
 
 
Mamma fångade mig på bild när jag var mitt uppe i paketöppnandet
 
 
Kaoset efter paketöppningen 
 
 
fika 2: 
 
femtioelva olika kakor, inte riktigt men nästan.
Vi hade lätt 20 olika kakor
När pappa fotobombar
 
Kent 
 
 
pappa, sjukt lycklig 
 
 
 
Redo för paketleken 
 
 
I bra jultröjor
 
 
 
spänningen stiger 
Timme hade satt tiden på 19.25
så ångesten i slutet var på topp 
 
 
Vi asvlutade som vanligt med att äta mer mat och sen sitta och spela spel sjukt sent. Detta året blev det bara till 2.30 tiden. 
 
lika bra och mysig julafton som vanligt.
2018, familj, julafton,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej