15 Januari 
 
efter att jag hunnit hem från jobbet och vilat lite så Camilla över. Har inte sett henne sen december så blev himla glad när hon skrev och ville hänga! 
 
Vi chillade faktikst en massa inne på mitt rum,s pelade en massa spel, jag slog mitt personbästa i Kortslutning, det var innan 23 rätt på raken och nu är det på 48. Är jag över drivet stolt? O JA!  endast rimligt dock tycker jag! 
 
Camilla slog mig gång på i Uno, man har ju sina spel helt klart. 
 
Vi satt och pratade om lovet, julen, nyår, att börja plugget och jobbet igen. Att ta studieuppehåll och hur bra det kan vara för en person att faktiskt göra det även att dte kan vara en svår grej att göra. Sen gjorde vi mindre seriösa grejer som att äta och kolla på "en galen dag i new york" så mkt barndom med den filmen. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej