skor zalandoo /  byxor H&M / skärp ärvd / top har jag gjort / kavaj beyond retro / örhängen present / 
 
fick dessa underbara örhängen av bästa Inez igår, en tidig födelsedagspresent. Kommer bli svårslagen. Vi gick lixom promme, blev bjuden på doken, vi pratade, fotade, gick runt i palmhuset och jag fick ett par örhängen som hon först sa var kondomer. Vilket verklade extremt rimligt när man såg paketet. 
 
Idag har jag fortsatt lite på Gabriels album omslag som jag började med igår, tror det kan bli riktigt bra! Gabriel verkar ialf vara överdrivet nöjd av det jag har gjort. '
Har faktikst också varit lilte duktig och tvättat, men det är väl basically det duktiga jag har gjort idag, men dte är ju lördag så vem bryr sig. 
 
Ikväll blir det "efter tenta öl" med Alex (som skrivit tentan) och Inez, Björn, vet inte om det blir fler folk eller inte. Men blir nog toppen!
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej