6 Januari 
 
efter att ha stressat hem från ett tåg för att byta om, äta och grejja så hann jag ändå in till stan för att möta upp denna snubbe. Gabriel, en bra kompis som jag lärde känna i höstas tack vare Vidar och Axel och några. 
 
Vi snackade i några timmar och var till och med de människrona jag klagar över hela tiden. Folk som sitter ute mitt i vintern och fikar...men va fasen, sitter man på en filt och har värmelampan i nacken går väl det med, uppenbarligen.
 
Gabriel visade mig även 2 nya låtar, som enligt mig va fett bra. Såg kanske en aning konstigt ut, när en sitter och kollar in den enas ansiktsuttryck och är förundrad över att hon kan digga till musiken ingen annan verkar ha kunnat digga till. Men vem bryr sig, hur kan man sitta helt still när man lyssnar på bra jazz-influerad musik???
 
Så kort sagt ett par fett bra timmar med en extremt fin människa, 
 
 
fika, vänner,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej