Jag hade slagit in lite halv najs paket sådär, lite hastigt på Lagerhaus, med hjälp av Inez (hennes är såklart det paket som är bra inslaget, jag kände kände mig för stressad över hela grejen så att e, kaos)
 
 
Grattis bästa Stina <3 
 
 
 
hon fyllde fasen 22 bast, det ni!
 
 
Så jag köpte en glasburk, en bricka och en choklad medalj där det står "du är bäst" på, pga hon är det. Hon verkade jäkligt nöjd, sådär som man blir av pekt och att folk i ens närhet säger grattis och hänger med en. 
 
 
När paketen från mig var öppna kom Inez med ett paket till, från henne och Alexander
 
 
 
bara slänger in 2 bilder på en bok som är amazing
Stina hade på morognen fått bland annat denna asgrymma bok av Axel nämligen och den är för bra och fin för att inte komma med. 
 
 
 
Dessa 2 passade även på att käka lite mat under paketöppningen, sjukt rimlig grej ändå. Mat är ju ändå livet. 
 
 
 
2 sjukt fina människor 
så glad att Alexander flyttade in i huset och även drog med bästa Inez hit till göteborg också, eller ja drog med och drog med, hon började plugga här, och hänger här fett ofta, klagar ej. 
 
 
Stina bjöd på födelsedags godis, som hon fick av Inez oxh Alexander.
tror inte nån av oss klagade särskilt mycket på det. 
 
 
Du är bäst. 
 
 
 
 
Paketen 
som verkade vara i något slags färg tema. 
 
<3 
familj,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej