11.25 och vi var på loppisen 
som ja ligger 3 min med cykel hemmifrån huset 
 
 
solen var framme
och det var 20 + och lite väl varmt för att vara mitten av oktober 
men såååå najs
 
 
Inez kollade in en asball väska men blev inget köp 
 
 
Axel och jag hittade några plattor var 
10 spänn st
 
 
 
 
hon tänkte köpt denna kamera, men tyvärr var det några andra som var för snabba (man hade fått med staiv och väska) den var sååååå cool, ni anar inte. 
 
 
en lite skeptisk Axel 
 
 
bara fett babe sådär en lördags eftermiddag
 
 
 
 
redo för film 
 
 
 
Kinaschack 
ett spel jag inte spelat sedan jag var typ 10
jag kom in ett steg efter Inez som var proffs på detta spel
 
 
 
 
 
Inez knäppte ett par bilder på mig
 
 
efter prat och kinschack vard et hög tid för soppa
Axel fick hacka löken 
Han gjorde ett fett bra jobb 
 
 
Beundrade sitt mästerverk 
Rimlig grej!!!
 
 
taggade på mat???

 
en styck ärt- och avokadosoppa med sesamfrön på, såååå god. 
 
receptet på den finns här: 
http://endrmmare.blogg.se/2018/february/artsoppa-med-avokado-och-citron.html 
 
 
Axels film fynd 5 spänn st
fett värt 
 

efter häng hos Inez, blev det att Axel och jag gick och handlade mat, gick hem till mig. Han lagade mat och jag bloggade, sen kom Inez igen och vi 3 + bästa Stina kom och hänhde inne i mitt rum i några timmar innan Axel och jag masade oss ur sängen och cylkade till Emmar och Vidar. 
 
Så otroligt bra lördag. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej