skor vagabond / strumpbyxor Monki / byxor har jag gjort / top (bh) H&M / kavaj beyond retro / solbrillor ärvda / 
 
sovmorgon till 11.00 tiden, precis som igår natt sov jag sjukt jäkla dåligt, vakande vid 3.00, 3.30 vilket var typ efter att ha sovit 7 minuter...vakande 5.00, 6.20, 7.10, 8.00...ja ni fattar grejjen, heeeela tiden och tog lång tid innan jag somande. Har för mycket tankar i min hjärna som inte vill försvinna. Vill bara ha det lungt i typ 1 minut, tack på förhand livet. 
 
Annars så är det så att vi i LoL6 håller karaokepub ikväll, med temat 90-tal. Där av min outfit, men let face it, hade  lätt kunnat haft detta på mig i vilket fall som helst. 
 
Så blir ialf jobba pub ikväll, insläpp, plock och försöka ta en massa bilder medans jag har plock, är ju reklamchef också lixom. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej