skor dinsko / stumpbyxor monki / kjol (klänning) ärvd och omsydd / skärp ärvt / örhängen weekday / stickad H&M (rean) / 
 
8.20 masade jag mig upp ur sängen, efter att ha vaknat ca 5-6 gånger under natten igen. Så som jag gjort nästan alla nätter de senaste månaderna. 
 
Klädde på mig, vilket tog jätte långtid, oklart hur det kunde ta så lång tid.
 
11.00 hade jag intervju via skype
12.00 bakade jag muffins, körsbärsmuffins, de blev amazing btw. 
har även diskat en massa och städat mitt rum lite, svarat på mail och bokat in nån mer intervju. 
 
17.00 tiden så kommer Vidar och Emma hit så ska vi käka muffins och ha det chill. 
 
Just nus itter jag och Stina och kollar på ett avsnitt av Gotham. 
 
Sen är det ju Internationella kvinnodagen idag. Så kort sagt hoppas jag mest att alla ni starka och as bra kvinnor där ute, alttså ALLA kvinnor har en as fet dag. Där ni slipper kommenter av män som också vill få bekräftelse (det kan de få andra dagar och typ internationella mansdagen). Så GRL PWR idag gott folk!!!
mode, outfit,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Amalia

11 Mar 2018 20:44

Åååå vilken fin outfit! Jag älskar blått!

Svar: Åh tack så jätte mycket!!! Kram
Hanna

Kommentera

Publiceras ej