skor dinsko / kjol monki (gammal) / skärp H&M / kavaj (insydd) ärvd / kappa monki / magväska marknad spanien /  örhängen H&M / 
 
(Fick bli lite halvbra bilder sådär, svårt att ta när solen är framme men nästan nere...så det är typ sol och skugga på samma ställe överallt.)
 
10.20 klev jag upp ur sängen och gick till tv:soffan och åt frukost medans jag såg 1/3 av filmen Across the universe, en film musikal som är lite weird men den består ju av enbart Beatles låtar så, ja, fett bra!
 
Satt i soffan ett par timmar till, kollade mail, la ut blocket annons om att jag och Stina söker boende. Så håller tummarna nu. Åh fick för övrigt jobb igår, tagga. Måste dock få mitt belastningsregister innan jag kan börja vickariera inom skolan, men så skönt att ha fått ett jobb nu ialf. 
 
Ikväll blir det kårkällar´n och träffa lite fina människor. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej