sandaler vagabond / klänning zara (rean) / väska second hand / solbrillor ärvda / örhängen monki / 
 
även att jag la mig 22.20 igår så var jag ändå sjuuukt trött när jag 5.45 gick upp för att sedaqn ta bussen 6.33. 
 
Men jag överlevde dagen trotts lite kaos på jobbet, frysarna, eller ja några av frysarna gick sönder i fredags så jag och 3 andra som egentligen har de vanliga kolonial varorna fick rycka in där, sen fick jag ha jour telefonen, så tog emot samtal och hjälpa till i kassan (vilket jag inte visste) gjorde väl att jag blev lite off idag på jobbet. Men imorgon har jag jourtelefonen igen och är lite mer mentalt förberred på det, så komemr nog kännas en aning bättre. Att jag hade den idag var ju mer för att öva inför imorgon. 
 
18.30 tiden kom fanste Camilla, då hon nu har blivit klippt och nu har jag lagt mörkbrun färg i bottnen och lite på längderna och i topparna ligger det blondering. Imorgon blir det att lägga i färg 3, lila i topparna. 
 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej