sandaler vagabond / kjol och top har jag gjort / solbrillor ärvda / väska ärvd / örhängen monki / 
 
såååååå vart idag. Dör, inte äns ett skämt. 
 
började dagen med en dusch, tänkte bra grej att vara fräsh och ren när man ska tatuera sig, det varade väl en sådär 20 minuter. 
 
Så 10.45 öppnade fina Maja-lisa (som tydligen ahr bott i samma hus och hyrt av samma person som jag, när jag bodde i änggården, världen är fett bra liten). Jag fick börja kolla in hennes skisser, som var lika fin som jag hade tänkt om inte bättre. Så jag har nu ett par brillor på min vänster arm och en kvist under mitt vänstra bröst (bilder kommer såklart). Jag är såååå nöjd, de blev super bra och hon var sjukyt trevlig, så vill ni ha tatueringar som är gjorda åt dig och ha några fett trevliga timmar när ni tatuerar er så rekommenderar jag Maja-Lisa. 
 
Ikväll är planen att hänga med Jacob
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej