sandaler vagabond / strumpor gina tricot  / shorts berskha / skjorta ärvd (ny) / örhängen H&M / 
 
sov till typ 11.30 idag, var jag trött imorse? svar: sjukt trött
 
så har gått runti mammas gamla t-shirt hela dagen på ett ungefär, ialf tills klockan blev 16.00. Kände att om jag ska ha sy dag och testa kläderna lite då och då under tiden jag syr, så var det smidiagre att gå runt i en t-shirt, med tanke på denna värme också så klagar man inte över dagar då man går runt i enbart trosor och t-shirt. 
 
Men nu har jag fått på mig lite rediga kläder och jag har sytt två toppar, en klänning (som är sjukt simpel) och en kjol, blir nog lite plagg att ha med på semestern. 
 
Ikväll blir det häng med Adam, person som jag random hittade på andra lång för några veckor sedan, personen som är min bästa vän Moas lilla systers kompis, han har även pluggat på samma gymnasie som mig, bara året under mig. så blev en aning förvånad över att se honom här i gbg. Men har ialf nyss flyttat hit, så får idag äran att se hans lägga. 
 
runt 22.00 tiden blir det andra lång häng, då Emil fyller år och firar den en stund där. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej