Stina babe
 
 
satt hemma när jag kom hem från skolan, i sängen och löste korsord. Hon hade säkert 5 tidningar med korsord och sudoku
 
 
och åt russin 
 
 
sen kom babe 2 hem, Hanna <3
 
 
efter mys i Stinas rum så gick vi ut till vardags rummet och plockade fram ny köpt glass och sorbet, pga att jag skulle firas på riktigt, då det inte blev jätte mkt firande hemma då, lite för att jag mådde dåligt, folk jobbade, jag hade skola, dock blev det ju bio med ett gäng fina människor. 
 
 
En viss Linus hade även köpt semlor till sig
 
 
 
<3 <3 <3 
 
 
glass =drömmen
 
 
lite kallt hemma denna dag resulterade filtar och halsdukar på inomhus
 
 
Linus är ju fett najs, men oklart vad han gör ibland...Detta hände precis efter glass, film (madagaskar 3) och att Max hunnit hit
 
 
Paket time
 
 
 
 
 
bilder tagna av Max (och jag ler på ca noll bilder då min munn vid detta laget fortfarande gjorde ont som bara den, för att säga det milt.
 
 
 
mina paket, som var amazing, glitterstrumpor och lp-skivor
 
 
sen var det spel time
 
 
31 Januari 
 
firades jag hemma i huset med de fina människorna jag bor med + Max, han kom dock inte på bild.
Men det var ialf fett jäkla mysigt!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej