Mitt liv nu är "lågiskt sett"  typ perfekt
 
Jag pluggar just nu något jag egentligen tycker är jätte intreseant och kul, nämligen historia, ett av mina favoritämnen. Jag menar det är för mig sjukt intressant att få lära sig om man levde förr, hur det skiljer sig mellan kulterna och hur man levde på olika sett och ställen i världen under samma tid. Hur man såg på olika folk, varför man gjorde som man gjorde och varför ex var vikingarna så fruktade av alla när de gjorde precis som alla andra på de tiden, plundrarde, jag menar det var ungefär bara de i europa på den tiden som inte våldtog, det sraffades. 
 
Jag bor med fantastiska människor <3
 
Jag har en helt fantastiskt pojkvän som är på alla sett och vis - drömmen själv.
En person som man kan prata med om allt, eller känna att man bara kan va tyst med. 
eller bara är sjukt gullig och snäll - När man inte kan äta annat än kräm i 1-2 veckor så kommer han med lunch  (har med sig kräm, mjölk och skålar att äta ur,) och sitter och empati äter kräm med mig. 
Han får mig att må bättre, är mysig mm <3
 
Är med i en fantastiskt förening, som ofc har sina flaws och draman, men personerna i är sjukt mysiga hela jäkla bunten!!!
 
Har under hösten fått en massa nya vänner som fett fina (bra grej att vara fadder)
 
kortsagt har jag sååå sjukt mkt bra som pågår i mitt liv just nu, att man nästan skämms över att säga att jag ändå mår dåligt. 
Varför ska må skit även att jag har det as bra?!?! 
det känns lixom inte okej, vilket på sitt sätt gör att jag mår sämre då jag känner att jag inte klaga över något då egentligen allt är bra. Men deprission gör ex att jag denna veckan inte har lagt ner mer än max 2 h på att plugga på historietentan på hela jäkla veckan, jag är inte taggad på att göra grejjer och jag mår bra och dåligt samtidigt vilket är fett förvirrande och vissa dagar (de mesta dagarna) vet jag inte äns varför jag mår dåligt, för att det egentligen var en fett bra dag....
 
Det som är bra är att jag ialf vet att det någon gång kommer bli så sjukt mycket bättre att jag inte kan förstå det just nu. 
 
 
 
bjuder på några bilder från i somras, en dag då jag fick insperation och mådde bättre den dagen än vad jag gjorde i torsdags.  
deprimerad, deprission, tankar,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej