feetfirst / byxor H&M (omgjorda) / skjorta second hand / kavaj myrorna / örhängen monki / keps monki (ny) / 
 
Haft min fluffiga blåa kappa till, nu när dte faktikst är kallt på riktigt är det oftast den och mina röda dunjacka jag har, undantag finns såklart och då orkar jag inte alltid ta kort med jacka, känns lixom onödigt på något sätt. 
 
Tog outfitbildern aigår, när det blåste och solen var framme så alternativen på fotoställen var typ noll. När jag tog dessa så gick det för övrigt förbi några äldre herrar som sa lycka till när de fick reda på vad jag höll på med och att jag var cool som vågade ha så mycket färg. Jag har verkligen mycket hellre någon går förbi och frågar vad jag gör än att bara gå förbi och kolla konstigt på mig. 
 
Jobbdag idag med såklart. 
 
Hemmakväll idag tror jag. Jobba, göra kräm kanske. Vi får se. 
mode, outfit,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej