8 December 
 
Jag mötte upp Moa 12.00 på stationen, vi lämnade väskorna i ett skåp, åt donken mat och sedan drog jag med henne till min bästa plats här i göteborg. PALMHUSET. 
Där spenderade vi säkert en timma, pratade en jäkla massa, då vi inte setts på en evighet. Såklart tog jag också ca hundra bilder, då jag även att jag varit där och fotat minst 7 gånger i år redan kan fota allt igen om och om igen. 
 
Åh sååååå bra dag. 
Denna människan är verkligen en av de finaste människorna i hela jäkla världen, så otroligt glad att ha henne i mitt liv! Bara synd att hon bor så långt bort. 
 
efter palmhuset gick vi runt på stan, köpte julklappar, innan vi drog hem och åt sushi och pizza med Phil, Alex och Björn. 
 
göteborg,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Ida

23 Jan 2019 20:35

Bra att jag såg detta fina inlägg, gör mig påmind om att jag måste besöka Palmhuset! Så vackert! Att man bor här men aldrig vart där, skärpning!

Kommentera

Publiceras ej