2 dagar innan julafton, så gick vi i familjen Hultinsson på våran årliga julgrans jakt
vi kom iväg lite senare än vanligt men så kan det få bli när alla ändå är lediga och har tid. 
 
 
så 11.00 tiden gav vi oss ut på jakt efter den perfekta julgranen 
 
 
Rizzie var såklart med ut 
 
 
 
 
på G mot skogen 
 
 
 
Rizzie var extremt taggad 
 
 
 
smålandsskogar är ändå fett drömmiga 
specielt nu på vintern 
 
 
gulligaste hunden i världen 
<3 
 
 
jag var förövrigt överdrivet taggad på att vi hade snö
den brukar alltd lyckas försvinna någon dag innan jag kommer hem. 
men denna gången var den fasen kvar. 
 
 
när vi snackar granar och pappa och Petter pekar åt helt lika håll
 
 
 
 
bror min som ser precis lika konstig ut i mössa som jag gör 
men han är rätt bra ändå!!
 
 
pappa <3 
 
 
 
de bästa 
som varje gång vi är på promenad ställer upp på mitt "jag vill ha en fin bild på er också, ställ er här, det är bättre ljus där"
 
 
 
lite har vi ju att välja på
 
 
bror min hoppade in i bilden också
såklart han skulle va med på en bild
 
 
mamma, när hon är överdivet lycklig att hon hittat en gran 
 
 
som vi anfdra mer känner är alternativ F eller nått
 
 
 
 
mamma knäppte några på mig också 
 
 
 
åter igen, hur fin???? 
jag menar kolla på henne!!
 
 
 
efter en timmes letande hittade vi en gran
vilket enbart betyder att vi var en timme snabbare i år än förra året
 
 
 
 
och den blev ju riktigt bra också. 
 
promenad, skog, vinter,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej