Dag 5
onsdag 
åkte vi och kollad ein ett slott 
 
 
som såklart hade en egen kyrka, jag menar har du ett slott kan du ju lika gära bygga in en kyrka i ena delen
 
 
som för övrigt var super fin
 
 
grabbarna hultinsson aka hultinen 
 
 
ute sken solen 
och det var minst var 30 + 
 
 
bara jag och bästa mamma
(som ser ut som vi kommer frå 2 helt skillda världar (precis som jag och hela min famil)
 
 
skuggan var en väldigt bra grej denna dag och ja alla andra dagar denna semestern 
 
 
 
 
 
vi hittade en liten damm 
som jag och mamma fotade sönder 
 
 
mot fjärliarna
 
 
 
 
 
hittade några på vägen till det super varma fjärilshuset 
 
 
 
 
 
2 fett bra 
även att de ska retas ca 24/7, men är väl lite det familjen är till för
 
 
 
 
sen kom vi ut i "kylan" 
vilket verkligen var vad vi kände när vi gick ut från fjärlishuset, vilket är helt sjukt när det är minst 30 + ute redan
 
vi kollad eialf in en labyrint av vita rosor, som tyvärr var överblommad till 88 %
 
 
 
 
denna trädgår 
ghaaaa så fin
 
 
brorsan hittade en fotölj 
 
 
 
jag hittade rätt pose för fotöljen 
 
 
fika time 
 
 
i skuggan såklart 
 
 
fram med bullarna pappa 
 
 
 
här är en typisk "kunde blivit en skit bra bild när pappa till och med ville var med på bild men jag lyckades få fokus på bakgrunden bild" men han ser ialf glad ut ju!
 
 
Hur fin är inte min mamma?!?
 
 
kaffet var med, vilket är en sjäklar grej för killarna i familjen och en mindre viktig och självklar grej för tjejerna i familjen 
 
 
sen hoppade vi in i bilen och körde mot stan
 
 
kollade in en massa fin graffiti 
 

brorsan fotade även mina outfitbilder här. 
 
en bra och inte allt för jobbig onsdag
 
familje semestrar är life
bara så att alal vet om detta
<3 <3< 3 
danmark, familj, semester, solsken,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej