20 Juli 
 
så fotade jag bandet Amor i nån timma
plats: botaniska trädgården
 
nu i efter hand hade jag velat ta fler porträtt bilder, blev att jag bara tog typ 10-12 st bilder per person och kollade med dem vad de tyckte och om de var nöjda så tog jag nästa person. Men i efter hand hade det varit najs att ha några i lite fler vinklar, men med tanke på att jag aldrig gjort detta innan och de var nöjda med bilderna så blev det inte så. Efterklok går ju alltid att vara lixom. 
 
Är ialf nöjd med bilderna, men är ju lite för mycket av att det ska bli perfekt, så även att bandet verkade väldigt nöjda så är ju jag fortfarande jag, villet innebär att jag är nöjd och onöjd samtidigt (fett nöjd med bilderna, men tanke på att det kunde blivit lite bättre finns).
 
Ialf var det fett kul att fota och hänga med dem.
band, göteborg, natur, sommar,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej