skor skopunkten / byxor H&M / skärp ärvt / korsett second hand (omgjord) / polo monki / kavaj second hand / örhängen H&M / 
 
15.00-21.00 ska jag jobba, fick förfrågan för typ 40 min sedan så blev fett stressad då jag inte äns hade klätt på mig än...så fick hoppa i kläder, sminka mig och springa ut och ta kort i blåsten (glömde till och med min septum ...) Så ja, bilderna blev som de blev, men de får duga. 
 
Så just nu sitter jag och gör inlägg medans jag försöker komma på någor fett smidigt att laga så jag hinner äta innan jobbet i kungälv, som jag enbart kunde ta då lol6 mötet blev inställt. Så från att jag hadet sjukt chill till världens stress gick på typ 1 minut. Men pengar är ju en bra grej när man har en hyra att betala. 
mode, outfit, pink,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej