förra lördagen vid 12 tiden så mötte jag upp Sofia, Alexandra med pojkvän Dogge på Regnbågsgatan
 
 
för att kolla in Lindholmens loppis och foodmarket
 
 
 
första att fynda var Alexandra
 
 
Medans Sofia och jag i början mest kollade in allt 
 
 
 
Jag var lite ledsen över det faktum att jag var vuxen och inte typ 2 så att jag skulle kunnat ha denna asgrymma svampbob tröja, kommer snart komma över denna tragedi 
 
 
 
 
andra ut att hitta något var såklart ALexandra igen, fyndade en jacka 
 
 
som satt som en smäck 
 
 
 
efter att jag fyndat en radio, en jäkligt gamla radio, så gick vi mot maten
 
 
 
vid maten mötte vi Hanna och hennes vänner osm kom en 40 min efter oss och det blev spåklart kramkalas
 
 
 
 
 
man måste ju bara ta och älska när det hänger discokulor i tacket!?!
 
 
jag åt också typ den godaste pizzan någonsin! det var surdegsbotten, med honung, valnötter, päron, ädelost och getost och jag gillar egentligen iinet get och ädelost men på denna pizzan var det drömmen
 
 
Sofia, lika fina som vanligt, joinade mig på pizza ideen 
 
 
 
 
Alexandra 
 
 
Dogge 
 
 
 
 
Sista bilden för dagen blev på dessa 2, som båda verkar vara fett nöjda med efttremiddagen!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej