skor dinsko / byxor H&M / topp har jag gjort / kappa monki (broderi jag) / skärp ärvt / örhängen vikingamarknad (gamla) / 
 
Igår kväll såg jag ut lite såhär. 
 
Jag var nämligen trög och hakade på Maja en som jag var fadder åt och som nu ärven aspar till LoL6, såååå kul för övrigt att hon gör det. Så jag åkte in till andra lång och hängde med henne och hennes kompisar, träffade även på Adam, en som är kompis till ett ragg, så då blev det att jag pratade och dansade med honom och hans kompisar i slutet av kvällen innan jag drog hem runt 2. Såååå skönt att inte komma hem 8 på morgonen. 
 
Då jag inte sovit mer än ca 1 timma igår, så sov jag till 15.00 idag, bästa beslutet i mitt liv typ. 
Så har inte gjort så mycket mer än att äta, ta kort på gårdagens outfit, för att sedan byta om till mjukisbycor och en stickad tröja, kolla på film och fixa med bilder från aspveckan, de ska ju ut på LoL6 hemsida. Så ja en fett slapp dag. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej