skor dinsko / shorts och kavaj bershka / top zara / 
 
Detta set som jag köpte i Spanien är ju drömmen, högst oklart varför inte det används mer, kanske för jag äger överdrivet mycket kläder...men ändå. 
 
började vid 10.20 tiden skriva min upgift som jag skrev på igår (i bara en timma...) men blev klar redan 12.53. Så skönt att bli klar med en uppgift fort! Så har haft mys med Stina hela eftermiddagen. Vi kollade på Australia, så lång film, men så bra film! Den var så lång att den blev klar precis lagom till att jag precis hann gå ut och ta lite outfit bilder innan det blev för mörkt. 
 
Nu ska Stina och jag cykla iväg till coop och handla lite och så blir det bak här hemma. 
bershka, fashion, kavaj, mode, orangethår, outfit, shorts, tatueringar, vinrött, zara,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej