18 November
 
Hängde jag med denna snygga snubbe i några timmar, en regnig lördag, vi lyckades få en 30 min utan något regn alls, men de sista 2 bilderna är tagna under duggreg. Då våran plan var att fota varandra lite, men vi visste inte riktigt vart, jag had någon slags idé om industir aktigt, lite som jag själv tog hemma (outfitbilderna den dagen) men vi hittade inget sådant ställe, och sen funderade jag på om det inte kunde var coolt med någon jätte färgstrak bakgrund, att den svarta plåten skulle varit typ grön, men det fanns inte heller. Men jag är rätts så nöjd ändå. Det var bara allmänt kul att få hänga med Max i n¨gra timmar, fota, fika, kolla i affärer och bara ha det jäkligt najs. Så som man har när man inte träffat någon på flera månader. 
 
<3 <3 <3 
fotografi,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej