23 mars lunch på stan och en glass i solen med ett par riktigt fina slöjdare 
25 mars förfest innan sittning 
31 mars Hitman och Retro (aka jag) redo för karaokepub på kårkällar´n
3 April mys ute i solen efter ett LoL6 möte 
 
7 April förfest hos Pavlos inna vi drog till Örebro för festresa (Tjällossningen)
8 April lördagen och vi hängde ett par timmar i solen i en rondell, för varför inte?
10 April - workshop i luffarslöjd 
10 April kapade jag av 10-15 cm av Berras hår, hon blev fett fin tycker jag allt! 
 
11 April 
 
12 April sushi mys ute i solen med Hanna babe
15 april mys med katya - loppis fundade tallrikar 
 
15 April jag var hemma i småland och hade dessa hade till och med fått ut mig på Hotellett i vetlanda, donken på vägen hem, pga obligatoriskt!
16 april bror min och jag 
16 April - påskmat 
19 April LoL6 möte - ett möte som skedde på golvet 
följt av kårkällar´n 
 
21 April mina svarvade saker blev klara
 
28 April sittning följt av dans på Gasquen 
29 April 
30 April Valborg med LoL6 och en massa andra fina människor
2 Maj min skohylla blev klar
2 Maj jag hängde också denna dag eller ja mer kväll i slottskogen - Azaleadalen
5 Maj - en till av mina projekt i luffarslöjden kom på bild 
5 maj köpte Lp-skivor - eller ja min julklapp som strulat en del
6 Maj (förra helgen) så var mina kära föräldrar på besök 
12 maj utgång småland - Växjö 
 
13 Maj umgicks jag med denna <3  i bland annat Pride parade (Växjö) 
 
Vilket blir en fett bar avslutande bild av vad jag och mina kära vänner hittat på den senaste tiden, lite av det ialf. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej