skor monki / kjol monki / blus myrorna / skärp ärvt / kappa second hand /
 
Måndag och jag har haft redovisning, gick sådär. När jag gjorde det hemma hade jag tankar om hur jag skulle göra, så blev jag as nervös och glömde lite och så var jag sjuk och hade i helgen faktiskt glömt bort det, då jag var så fokuserad på att bara få ihop något att säga och skriva ihop en bra planering att skicka in, så hade tyvärr ingen tygkasse att visa. Vi hade nämligen övning på att jag presenter något nytt område som en klass kunde ha, man fick välja årskurs själv och vad de skulle göra osv.
 
Efter det år jag lunch och sedan åkte jag till Hanna och hämtade mina sista saker, pratade lite.
 
Nu är jag hemma, handlat lite mat, tagit kort, kollat på ett avsnitt av glee, ätit, nästan skrivit klart en av uppgifterna, ska skriva klart den och även försöka blir klar med en annan. Så jag i morgon kan börja skriva på upg 4, som jag aldrig kommer igång med.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej