skor dinsko / byxor indiska / kappa/kavaj monki (broderi jag) / skjorta second hand / örhängen vikingamarknad / 
 
söndag och sov till 10.00.  Vaknade av att det regnade, vilket är något som har hållt i sig resten av dagen, lyckdes ialf ta dessa kort lite fort, när det enbart duggade i ca 10 min. 
 
Annars har jag idag syttit och sytt en massa, då min komplettering måste bli klar, vilken den blev, så ska in till stan imorgon och visa en av mina lärare, så hoppas det blir godkännt nu. 
 
Igår var ialf en toppen dag, solsken under paraden, jag fick sålt 2 plagg på ett utav mina insta konton, sen på kvällen umgicks jag med Berra aka Camilla, vi kollade på en massa film, åt chokladpudding och några chedar nutella direkt ur burken och bara hade det as nice. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej