sandaler ecco / byxor monki / topp H&M (omgjord klänning) / jacka second hand / 
 
Köpte denna jacka för några veckor sedan, älskar den!!! Pga den är amazing uppenbarligen haha, perfekt längd, till mig då jag alltid går med byxor med högmidja och kjolar, ialf till 98%. Sen att den är i mocka och har den perfekta färgen är ju inte helt fel det heller. 
 
11.00 så var jag och klippte mig, på 87 kvadrat, hos Rebecca, en tjej som hade fett mycket energi och var sjukt lätt att prata med, sen att vi båda råkade komma från Vetlanda var ju inte helt tokigt det heller. Vem vill inte snacka lite skit om hålan man kommer ifrån??. 
 
Det har nu slutat regna, vilket gjorde att jag bytte från kappa till denna jacka istället. Att det slutade regna gav mig även motivationen att skriva kompletteringen på mitt fördjupningsarbete, så det är nu inskickat. Vilket känns jäkligt bra!
 
Ikväll blir det Kåkällar´n, sista gången för terninen och det är pride tema ikväll, inget jag klagar över. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej