en fett fin och glad Tina 
 
 
Astrid som hade beställt fett goda pommes, som en hel del andra gärna tog några ifrån 
 
Elin - skål 
 
pontus - som stolt visade oss alla hur han gör för att skjortan inte ska börja "glipa" mellan knapparna
Linus visade konst som han hade gjort 
 
Mina pratade bland annat om dansandet hon höll på med denna dag
 
Jonathan
 
Malin, en fett mysig människa som jag satt brevid pratade en hel del med
 
Efter att vi alla hade ät tårta och avslutat skolan med 2 av lärarna vi har umgåtts mest med denna termin gick en del utav oss 100 meter från solan och satte oss och tog ett glas öl eller en cider och jag ett jävligt dyrt glas äppeljos, men sitter man på avenyn så får man väl skylla sig själv...men sjukt mysigt att umgås lite utanför skolan och tyvärr äsga hejdå, då jag missade grillningen hos Joel som hölls på kvällen, då jag jobbade på Kårkällar´n. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej