första bilden för kvällen: Florian och Petter av Simon 
bild 2 Tove, Florian, Petter och jag av Simon 
Florian 
Vi kan alla ignorera att det var motljus, men här har vi en Tove (som var fett babe denna kväll)
Kan ni två still i 10 sekunder så jag kan få en bild som inte är as suddig??
2 av 3
ca ingen 
´gick väl sådär får jag ju lov att säga 
"grabbar vänta"
 
 
 
snapchat time
"ta den bilden"
what´s up??
 
Petter fotar bra?!?
Florian: ge mig kameran då, jag fotar bättre än dig 
Jag ber Petter ta en bild på mig och Tove
 
och ja, jag och Tove är ju med på bilderna 
 
drömbilden 
bror min och jag av Florian 
 
 
jag och ett gäng långa snubbar från skogen 
 
Florian och Petter är gulliga som vanligt 
jag och Simon skulle ta en bild, men två till knölade in sig 
 
Bra förfest ialf! Även om den bestod till hälften av tiden av att jag och Tove fixade oss, jag gjorde ett inlägg i 30 min, jag klippte Petter och Simon, åt choklad...men jag bra kväll. 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Anonym

20 Jul 2017 22:33

BABESSSS

Anonym

20 Jul 2017 22:33

BABESSSS

Kommentera

Publiceras ej