Dellan har ju för övrigt nya skyltar <3
kollade in ifall det fanns nått man ville gå på lite längre fram
 
Alex, en person som jag inte sett på jag vet inte hur länge
2 suddiga på mig och finaste Moa
äppelmust = livet
kram
Alex snodde Elias kepa, det fångade jag såklart på bild
jag plockade fram min julklappschokad
Lowe agerade fotograf
fångade bland annat dessa två snyggingar på bild --> Moa och Elias
Lowe och Alex
 
Såååå jäkla underbart att se dessa människor igen, såg dem senast typ Valborg och det va ännu längre sedan jag såg Alex, Så vi satt och pratade om all möjligt, hur det är för Lowe i Stockholm, om att Alex pluggar till musiklärare i Malmö, om Elias jobb och Moas jobb och plugg liv, hur jag har det i Göteborg, Lowe och Elias distansförhållande, hur underbart det var att ses igen. <3

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej