skor dinsko / strumpor monki / klänning beyond retro / t-shirt (klänning) gina tricot (gammal) / kappa second hand / halsduk GK:s /
Lika jobbigt att gå upp idag som igår, men man vänjer sig väl snart, hoppas jag...Har haft en typ liten föreläsning om olika material, ja materiallära, sen har vi jobbat med Ull, så jag har börjat på en grytlapp och gjort en kaktus.
 
Gick sen för at köpa en bok på campusbokhandlen, men jag hade nr 87 och efter att ha varit där inne i 20 minuter var kön på nr 46...så gick därifrån, då jag ändå inte hittade boken jag ville ha. Så ska sattsa på att hitta den i morgon vid 10.00  (typ) om de inte har den blir livet lite jobbigt, men e ja. Det löser sig hoppas jag. Har i alla andra kuser beställt böckerna så jag haft dem veckan innan, alla utom denna och i de andra har jag inte använt dem förrens vecka 2 eller ibland sista evckan. Men bara för att jag glömt bort det nu, så behövde man läst en av dem dag 3, alltså i morgon. Känner lite: palla detta.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej