27 december 2016 - följde med mamma in till stan och köpte Lp-skivor, en klänning och tog spegebilder?!?
2 Januari, andra dagen på det nya året, jag kom hem till Göteborg, lyssnade på Johnny cash, kollade på Harry Potter med Leon
4 januari fotade jag snön (försvann några dagar senare5:e januari - ingen vanlig dag det inte, då det var våran namnsdag
 
 
vilket firades med varmchoklad, Singstar och Gitarr Hero med Camilla
var denna dag ego och satt vid min största blomma och tog selfies
6 januari, var de flesta av oss nya inom lol6 hos Malin och färgade ett av våra byxben på ovve
 
7 januari, förfest hemma hos mig och Hanna
 
 
9 januari, fotade jag husen vid olivedalsgatan
lagade även en fett god lunch med coucous, broccoli, lax och sockerärtor
 
10 januari - gick jag ut i regnet och slasket för att möta upp Camilla och Hanna för skam quiz, slutade med att vi istället åkte hem till oss och kollade på hela säsong 3 av Skam 
12 januari, skrev jag tenta och lagade god lunch - stekt sparris och äggröra (3 ägg, salt peppar, och ca 1 dl grädde)
14 januari var jag fab i glitterstrumpor och kavaj
gjorde 7 eller 8 tårtor med hjälp av lite fina lol6 människor, dessa var efterrätten på sittningen + glass
 
 
16 januari en fett solig och fin dag
 
knäppte denna dag även 2 bilder på mitt rum
och en från i onsdags

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej