de första bilderna jag tog för kvällen (dagen) var dessa: Peter och Petter som då är Prins och Prinsessa. Så jäkla fina! (övrig fakta är att Petter rockade denna utklännad till fullo och han hindrades inte från att flörta gärnet, klänningen gav hångelresultat) 
de fyra som vi firde
 
Ebba, Petter och Peter - så kul att få dansa med dessa en kväll - ett gäng fina smålänningar
 
 
kära bror min - som efter en stund slängde av sig peruken mitt i dansandet
Ninja, Indian och Mimmi pigg
 
Nora (fett cool människa) och Ebba <3
 
J Hendrix och en Enhörning - Jag och en av de bästa människorna jag vet aka Ebba 
 
Inte så mycket fotade denna kväll, där av var dessa bilder de jag tog + 8 till som var jätte suddiga, eller att ca alla på bilden blundade... Men en massa massa dansand, prat med en jäkla massa nya människor var vad kvällen bjöd på. Kände Ebba, Petter och Peter så inte så konstigt att de var en massa ny amänniskor. Men det är ju aldrig fel att lära känna lite nytt folk. Sjukt kul var det ialf!!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej