skor monki / kjol lindex / skjorta ärvd / kappa second hand / halsduk GK:s / 
 
8.15-10.00  föreläsning, 10.00-11.30 så satt jag och min basgrupp och diskuterade uppgiften inför seminariet på onsdag. Åkte sen hem och åt mat, och ja har inte gjort överdrivet mycket mer. 
17.00 så har jag möte med LOL6, ska även läsa lite i av alla böckerna vi har i denna kursen är planen ialf. 
 
Igår blev det ju tyvärr inget bloggat alls, vet inte när det hände senast (eller om det faktiskt hänt innan!?!)  då jag inte hade hunnit förbereda något morgon inlägg och jag kom hem 6.00 typ efter att ha varit ute och dansat på Gretas till 5.00, sen åt man något efteråt och så fick man gå hem, pga av att spårvagnarna inte körs 5.30 på morgonen en söndag. Låg i sängen till 16.00 typ innan jag gick upp ur sängen, men kom ialf ut på promenad (17.00) och handlade mat med Acke. Sen när jag kom hem igen ville jag mest äta och så satt Hanna och jag och pratade en massa. Det var en jäkligt lugn dag med andra ord. Men med tanke på fredagens händelser så hade jag inte haft pluggdag igår ändå, som jag tänkte i fredags förmiddag. Så känner spelar roll att jag sov till 16.00 Hade ju en fett bra dag så va fan.
 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

24 Oct 2016 21:47

That shirt is amazing!!

Kommentera

Publiceras ej