En av de första jag såg innan vi alla skulle tåga i väg genom Växjö med glädje var Elias och vad jag har för mig var en släkting till honom .
Jag gick med dessa brudar.
Höll på att gå själv tills jag kom på att jag kunde kolla med Lina om hon kunde
glädjen var på topp!
musiken
värmen
att det inte regnade
att vi var ca 9000 som gick i paraden
att vi gick i ett färgglatt hav av människor och flaggor
Konfettin var överallt
SaRaha
Hon vi alla hade väntat på - Silvana Iman.
så grym hon var live och så att hon sjöng ca 8 låtar gjorde ju verkligen ingenting!
Träffade spralliga och sjukt kloka Hanna B med pojkvän - Bild Linas
Avslutar med 3 bilder på den fina människorna jag fick äran att gå eller ja mer dansa med på Växjös gator.
 
9000 pers gott folk!!!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej