sandaler mammas / klänning second hand  / halsband Caroline Hjerpe /
 
Ja såhär såg jag ut i gårkväll (smink-lös också, det händer ca aldrig, ja om vi bortser läppstiftet). Tog bilderna (21.00) ca 5 minuter innan jag hoppade in i bilen och åkte mot Vetlanda. Skulle träffa Joel, tänkte men vi kan se en film kanske, snacka (precis så som jag gör med alla jag känner, pratar en massa, ofta ingår även någon form av mat). Tänkte - jag kan komma hem senast 01.00 behöver inte gå upp förens 10.15. Då jag började jobba 11.00 idag. Så blev det att vi satt och pratade i min bil i timmar och så blir man hungrig och bara "men vi drar till donken" och så tänker man att vi kan ha suttit här en timma nu eller något. Så kollar man på klockan snart 4.00... Så blev ju lika sent igår kväll som kvällen innan.
 
Har i alf jobbat idag i värmen. Kom hem 14.30 och då hoppade jag snabbt in i duschen och tog på mig samma klänning som igår kväll, kletade på lite läppstift, pratade lite snabbt med mamma och sen gick jag ner till Ulrika. Så har varit där fram till klockan 6. Vi har pratat, haft "sminkparty" (Mary Kay) oh fikat lite. Vi fick hembakat (frallor och rabarber paj <3).  
 
Sen när jag kom hem så åt jag lite jordgubbar och gjorde lite godis. Superenkelt. Tror jag ska lägg upp recept någon gång framöver.  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej