Petter och jag matchade i nya tröjor så blev en snapschat på det
Vetlanda borna kom ca 1 timma sent, så Martina, jag, Florian och bror min festade loss som bara den med lite hederligt kinaschack
Jag, Petter och Martina
kan ha screenat en snapbild från Petter - Petter, Robin och Florian
Omringad av körsbärsblommor och rökare var man vid vissa tillfällen också
Sen kom vi äntligen till de luxe - Gay De Luxe extra allt
Innan de flesta av oss gick ut till dansgolvet så satt vi och pratade i sofforna
 medans jag drack ett glas vatten som jag delade med Peter så drack Joel en flaska öl. Efter att ha delat en flaska cider med ca alla vid bordet (utom jag och Peter som hade äran att vara chaufförer för kvällen).  
Efter dansen gick vi alla upp och ut, så skönt när det är sommarvärme och den faktiskt håller sig ganska sent så att man inte står och fryser när man pratar och väntar på att folket ska röka klart.
Petter lånade kameran och knäppte några bilder på bland annat Peter och Ludde som vi träffade i sällskap med Timme och ett gäng andra.
jag och Joel
Bra kväll som avslutades med att äta pizza gåendes mot bilen och stå och prata på parkering med en pizzas-slize i handen. Såg även solen gå upp medans jag körde hem ett gäng sovandes vänner.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej