Skor dinsko / byxor och kimono har jag gjort / topp GK:s Ullared / hatt gina tricot /
 
Inget jobb idag, trodde jag skulle få men har inte fått några sms varken idag eller igår. Så när jag hade vaknat av mina två alarm på morgonen och inte fått några sms, så passade jag på att ha sovmorgon. Vaknade ca tio och hade fortfarande inte fått några sms. Gick upp och klädde på mig, gick ut och tog kort lite innan tolv. När det var klart, gjorde jag i ordning fika till bror min och mig, scones, oboy och en skål med yoghurt.
 
Nu i efter middag (efter 14.00 blev långfika idag) så har jag bakat. Just nu är det två citronpajer i ugnen, håller tummarna för att de blir bra, ska även göra några andra lite typ Brownes, men med två smakar och chokladbitar blandad i en av smetarna.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej