Torsdag morgon: frukost med Anne
obligatoriska morbilbidler i bilen --> pga att jag och min bror är de snyggaste tvillingarna ever
utsikten från mitt rum
Efter att ha hittat hotellet, lämnat väsko osv, leatde vi reda på ett ställe att äta på. 
 
 
Pappa och mamma som verkar matcha denna dagen med i färgvalet av toppar.. 
min och mammas pizza, som var den godaste pizzan jag ätit.
Petter är alltid lika glad över allt fotande
Från slottet var utsikten helt ok
det fanns såklart ett museum på slottet, både bilder, text, gamla kläder/uniformer, film, ja hade det mesta och var alltmänt intressant. 
även foton som solat tagit 
Petter ska alltid vara ivägen, då får man ta 2 bilder istället för 1
familjebild, på ett ungefär
såhär fint var det lite över allt <3
stannade på en pub för att dricka och vila benen lite
efter att ha vilat, kollat in Pimark var vi redo att äta
blev ett ställe med sjuk takhöjd och fina väggar i turkost och blått
Sen gick vi mot hotellet efter både huvudrätt och efterrätt 
 
En himla bra dag i Edniburgh, bara gå runt och kolla på allt fint, äta och umgås med familjen min.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej