Det började med att jag som vanligt skulle hjälpa lilla farmor med dukning osv, så jaggick ut och plockade en massa blommor och blad från hennes och våran trädgård
letade efter burkar och fina ting att ha blommor i, varför inte ett askfat?
Karl var ju då och hjälpte farmor så han skulle så klart få vara med och göra blombuketter att ha i vaserna.
Elsa var även där
medans jag fixade lite med blommor plockade de plommon
Farfar verkade tycka att de var helt ok och åt några på vägen in
jag kan helt och hållet hålla med honom
Sen ville denna super gulliga tös hjälpa till med
medans jag åt ett plommon eller två
Sen gick vi in med alla vaser och tog av oss skorna och gick in till finrummet
fixade i ordning servetterna
sedan gick vi ut ur finrummet och tog till vänster
sedan höger upp för trappan där jag lyckades fånga en himla glad Karl på en bild
Ett gäng bilder från lördag den 19 september och mer kommer så klart från själva kräftskivan, när jag hunnit kolla igenom alla bilderna.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej