Nostalgi tripp till Solberga med pappa och Petter
jag var och la ut kräftburar med farmor och farfarjag gick från långt hår till kort page
tipsade om att nu skulle lyssna på Zara Larssons sommarprat, visade min ny BH, pappa fyllde årPlockade upp kräftburar med kusinbarnen
några outfits, väldigt mkt vida byxor
vi tog en tripp till Falkenberg och hälsade på familjen Hammar, tittade även in på Ullared (Gk:s)
Jag fikade med denna snygging (Emilia), fotade en morgon dimman från badrumsfönstret Miranda hittade ut mig och vi fikade och pratade
Det var kalas i Grimslöv för att fira Stefanie
Den blodröda månen fotades, jag skrev om Bisexualitet, hur jag ser och känner om det, jag kände mig snygg och väldigt 90-tal i en ny klänning från Beyond retro /
Var på de luxe med Miranda och MartinaHaft en hel del flätor (mest på jobbet), fin klädd för att se Melina på palladium, gott runt i min mocka kappa en hel del
Förberedde krätfskivan och hade en bra söndag i sol
 
Lite av min september månad i mitt instagram flöde. Heter för övrigt dagg_droppar på insta om man vill följa mig där.
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej