Jeans Lindex (nya) / stövlar second hand / kofta Lindex (gammal, rean) / skärp ärvt / blus (klänning) beyond retro / halsband doppresent / solbrillor beyond retro /
Ett par vida jeans med konstig längd och ett par svarta stövlar kan ju inte bli bättre. Älskar att längden är lite "konstig" att det ser lite ut som att man klippt av dem 10 cm för mycket, super sköna jeans för övrigt och sjukt snygga enligt mig. Har även letat fram koftan jag köpte för nån hundralapp på Lindex rea i våras också.
 
Innan fikat så damsög jag hela mig bil och gjorde den lite renare inuti, vilket var behövligt. Efter det så tog jag en välbehövlig dusch och bytte om till detta.
Nu sitter jag ensam vid datorn och skypea med Annie lite innan hon ska iväg. Annars är jag helt själv i huset då Petter är i Malmö, mamma och pappa har åkt iväg på födelsedagsfirande hos någon kompis. ¨Så blir jag och tv:n ikväll.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej