skor vagabond / jeans second hand / kimono H&M (gammal) / top second hand / örhängen second hand och monki / 
 
Söndag och jag har fixat lite med min studentklänning, ätit mat, tagit en dusch, öppnat en present som min bror köpt till min under sin resa till "maggan" med Miranda, Simon, Florian, Adrian tror det var alla. Jag kännde ju på mig redan från början att det skulle var något dumt och antagligen formad som ja en snopp, man såg det på hans ansiktsutryck när han sa: jag har köpt något till dig Hanna. Så vad var det nu, jo en kappsylöppnare som ja satt fast på en träsnopp.... så trög är han... haha 
 
När jag har kollat klart på filmen jag nu börjadt på, så ska jag försöka sätta mig och skriva på mitt gymnasiearbetet, alltså en sammanfattning om processen och allt om modevisningen, fast på engelska.  
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej