jeans H&M / blus second hand (gammal) / septum (fake) /
 
mamma kom in och väckte mig halv tolv, jag somnade om ca 1 minut senare. Sen hör man mamma ropa att det var fika en timma senare, en trött Hanna gick ner för trappan och satte sig och fikade. Kom hem lite över fyra, då åt jag några mackor, då jag var sjukt hungrig sen var det borsta tänderna och lägga sig i sängen. Där av var man ju ganska trött även att man sov till halv ett. Specielt med tanke på att man gick upp 05.30 den morgonen för att jag skulle hinna duscha innan skolan. 
 
Efter fikat klädde jag på mig skräp kläder och spenderade ca 2, 1/2 h med att städa en bil. Var inte det enklaste, då jag inte kunde skjuta fram stolen för det låg hönsfoder i "spåret" där man drar stolen i, om ni fattar vad jag menar. Så var typ arg och irriterad när mamma kom förbi när hon ville hjälpa till, hon sa saker jag redan visste och jag orkade inte med det just då…
 
Nu är man ombytt och ny duschad och sitter och bara tar det lungt för en stund. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej