Byxor har jag gjort / skor vagabond / polo gina tricot (gammal) / kavaj ärvd / halsband vikingamarknad / rygga second hand / örhängen monki /
 
Jobbat, då i en vit skjorta, gröna byxor, hårband och krisigt hår, hårbandet lyckades jag tappa bort när jag kom hem. Tog mig inte många minuter innan det försvann. Kom hem ca halv tre, hoppade då in i duschen, letade kläder. Tog mig 10 minuter att hitta byxorna, polo blev det enbart för det regniga vädret, tänkte haft en vit kavaj, men den behövdes strykas och jag hade inte riktigt tid med det, så tog den första jag hittade. Letade reda på kameran och gick ut och tog dessa bilder lite hastigt och lusigt, med min lugg som ser ut sim jag vet inte vad.
 
Sprang in, letade efter min regnjacka och gummistövlar, fyllde på olja i bilen osv och sen bar det av mot Sävsjö, där jag tog en fika på Komstad (finns en kvarn och fik där). Efter en fika så gick Annie och jag runt och pratade på slottsruinen i Sävsjö i nån timma eller två. Blev en himla bra kväll tycker jag!
Kom hem typ tjugo i nio, där av så sen uppdatering.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej