kängor dinsko / klänning monki / kappa ärvd / chocker gina tricot / halsduk indiska / 
 
Fredag och jag försov mig på morgonen.. så blev lite stressig morgon och hann inte äta frukost. Så efter en lektion med religion och lite strul med projektorn, så slutade vi den tidigare. Så kotten, Sabina, Edvina, David Moa och jag gick till 88:an handlade lite frukost mm. som vi satt och åt innan nästa lektion började. 
 
Efter haft min design lektion var min dag slut. Satte mig då i entrén på norrtull, där vi har en massa bord en liten bit in. Elias kom och gjorde mig sällskap efter en stund. Gick till bussen, tog massa kort vid sjön då solen sken lite innan mamma hade hunnit komma. När vi kom hem, tog jag kort lite snabbt, mamma och jag satte oss och åt fika medans vi kollade på Elementary. 
 
Har nu hunnit laga tacos med hela familjen och äta upp den, sitta och prata efter åt en lång stund. Nu sitter vi framför tv:n.
Hade tänkt lägga ut en inlägg efter fikat, men nätet funkade inte och gör det inte nu heller, jag använder lite snabbt mitt mobilnät. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej