Kjol second hand (Rom) / skjorta och halsband second hand / kappa ellos / stövlar second hand / örhängen second hand (nya) / halsduk indiska /
 
05.45 mamma och pappa kommer in och säger grattis och ger mig några paket, som består av: mumin mugg, scrappbooking papper, lovikkavantar (då jag slarvade bort en förra året) och pengar. Sen vid kankse 06.00 la jag mig för att sova igen, gick sedan upp 07.15 och hoppade in i duschen, fixade mig och åt lite frukost. Innan jag behövde gå till bussen. När jag står och väntar på bussen kör det förbi en lastbil, på andra sidan vägen och skvätter ner mig med blask från mina fötter ända upp till huvudet. Inte det roligaste om jag får säga så...
 
I slutet av religionen så ställde sig alla och sjöng för mig, fick massa kramar och alla sa grattis. Åt fika med Sabina och Edvin runt tolv tiden. Efter ett tiden så fikade jag med Moa, Lowe och Elias, fick ett paket av Moa, en choklad kaka av Lowe. En bra dag, trots inställd fika/date, men blev en fika med Sabina och Edvin istället och det var inte så illa inte. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej