skor Dr Martens / byxor har jag gjort / skärp? / skjorta second hand (ny) / jacka second hand / halsduk indiska / 
 

Sov till lite efter nio, sen ropade mamma ner mig. Blev frukost med effa, mamma och bror min. Sen tog jag en snabb dusch på 5 min och klädde på mig lite snabbt. Håret han torka så hann inte krama upp det (villket jag gör för att det ska bli lite halv lockigt) men det fick duga. Sen åkte vi in till Vetlanda, Petter och Stefanie gymmade och jag letade efter nått tyg till balklänningen, hittade i stället denna skjortan från 80-talet och en mag polo tröja.
Blåsigt värre har det varit idag för övrigt. 
 
Är nu på rummet med Stefanie, vi letar efter fest kläder till henne. Villket är lite svårt, vi har väldigt olika stil, men det ska nog gå.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej