När jag och pappa kom (en aning sent) så började vi alla att ta mat och äta för fulla muggar, så god mat, min mosters sås är het underbart god.
Nån började även leka med lite bilar och traktorer när han var klar
Stefanie, (födelsedags barnet)
Lilla Elliot och mor hans 
Fina mamma
Jag var ju där och glad med
Sen vart det efterrätt, annanas paj ( som var himla god) och morotskaka.
min ingifta morbros mormor var ju där som precis som hon brukar vara
Pappa och mamma
Annika o Erik 
Mamma och mormor som tittar på nått klipp om en två åring som tydligen var väldigt bra på basket
Stefanies Anton var ju där med
Mamma och moster Gunnel
(Bror min och Timme var även där, men de gick ju upp på övervåningen direkt efter de hade ätit så fick inga bilder på dem.)
En massa bilder från i lördags, lånade Erikas kamera då min var inlåst, så var lite annorlunda att ta kort med den, men det fick ju funka. För jag ville hellre ha den än att inte ha med någon alls.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej